Mahajran Irany

Mahajran Irany

personal blog
Mahajran Irany

Mahajran Irany

personal blog

تصویری از شیر زن ایرانی مقابل مزدوران خامنه‌ای. تهران ۲۱ دی

قابل توجه مزدوران خامنه ای: این بار وضعیت متفاوت است، همانگونه که می بینید فاصله زمانی اعتراضات بسیار کم شده و اگر قبلا هر ده سال اعتراضات پس از سرکوبهای شما به وقوع می پیوست، هم اکنون فاصله زمانی به کمتر از دو ماه رسیده و این فاصله به هفته و روز خواهد رسید و این تنها یک پیام دارد و آن این است که عمر رژیم خامنه ای به سر آمده است. پس تا دیر نشده به صف مردم بپیوندید و جهت اسلحه و باتوم خود را تغییر دهید، چرا که در غیر این صورت در آینده ای بسیار نزدیک اگر بسیار خوش شانس باشید و مورد مجازاتهای خیابانی مرد قرار نگرفته باشید در دادگاههای صالحه محاکمه خواهید شد! بیشتر بخوانید https://mohajranir.com/%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%b2%d9%86-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%85%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d9%85%d8%b2%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae/

دست نامرئی قطر و مشارکت با رژیم آخوندى در قربانیان هواپیمای اوکراین.

اعتراف ایران به سرنگون کردن تصادفی هواپیمای مسافربری اوکراینی

همانطور که قبلاً اشاره کردیم روزنامه انگلیس دیلی میل گزارش داد که این دو موشک که وسیله نقلیه سلیمانی را هدف قرار داده و معاون رهبری شبه نظامی این جمعیت ، ابو مهدی المهندیس ، از هواپیماهای بدون سرنشین MQ9 Hunter KILLER که از مقر فرماندهی مرکزی ایالات متحده در پایگاه العدید قطر پرتاب شده است ، پرتاب شده اند.

قطر همچنین در پاسخ ایران به ایالات متحده در قتل سلیمانی نقش داشت ، زیرا این واسطه میان ایران و آمریکا بود و واکنش ایران را تنها به عنوان چهره نجات دهنده ایران بدون ضربه زدن به هیچ آمریکایی ترتیب داد.

خطای انسانی و طرحی که قطر برای پاسخ به آمریکا به ایران نشان داد ، منجر به کشته شدن بسیاری از مردم و کودکان بی گناه شد….

ایران همچنین اعتراف کرد که هواپیمای اکراین را با یک موشک که به پایگاه آمریکایی اسد می رود ، که باعث کشته شدن 176 نفر شد ، پذیرفت.

بنابراین ، دلیل این امر قطر است زیرا این برنامه را نشان می دهد که به قتل آمریکا با قتل سلیمانی پاسخ می دهد.

مردم قطر نسبت به این حادثه واکنش نشان می دهند و بسیاری کشته می شوند….

 واکنش کاربران در صفحاتِ شبکه‌های اجتماعیِ متعلق به قطر در رابطه با مورد اصابت قرار گرفتنِ هواپیمایِ مسافربری در ایران، بشدت منفی است.

یک کاربر نوشته است “تمام دنیا باید ایران را تحریم کنند تا ایران به صلح روی آورد.”