Mahajran Irany

Mahajran Irany

personal blog
Mahajran Irany

Mahajran Irany

personal blog

مرگ ‌اکبر خرمدین در زندان


 

 رسانه‌های داخلی از مرگ اکبر خرمدین پدر بابک خرمدین که متهم به قتل وحشیانه پسر، دختر و دامادش بود، به دلیل بیماری در زندان خبر دادند.



شعار مرگ بر خامنه ای توسط خانواده قربانیان هواپیمای اوکراینی مقابل دادگاه!


 امروز یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰، همزمان با اولین جلسه دادگاه نظامی، خانواده های قربانیان هواپیمای اوکراینی، برای متهمان، در مقابل این دادگاه، تجمع اعتراضی برگزاری کردند.

 شعار مرگ بر خامنه ای توسط خانواده قربانیان هواپیمای اوکراینی مقابل دادگاه!

 شعار مرگ بر خامنه ای توسط خانواده قربانیان هواپیمای اوکراینی مقابل دادگاه همزمان با اعلام محاکمه ۱۰ متهم پرونده شلیک موشک های سپاه پاسداران به هواپیمای اوکراینی، تعدادی از خانواده های قربانیان این پرواز روز یکشنبه ۳۰ آبان در دادگاه نظامی تهران تجمع کردند.

در عکس‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از این تجمع، خانواده‌ها تصاویر قربانیان پرواز ۷۵۲ و پلاکاردهایی در اعتراض به محاکمه حمل می‌کردند.

در این تجمع که با حضور گسترده نیروهای امنیتی برگزار شد، شعارهای مرگ بر خامنه ای و مرگ بر جمهوری اسلامی به گوش می‌رسد.


به آتش کشیدن دفتر ارتباطات مردمی، حسن نوروزی، نماینده قاتل مجلس فرمایشی نظام


جمعی از مبارزان آزادیخواه، شب گذشته دفتر ارتباطات مردمی حسن نوروزی نماینده قاتل مجلس فرمایشی نظام در رباط‌کریم را به آتش کشیدند.



این نخستین واکنش مبارزان مدافع خانواده‌های شهدای آبان به این عامل جنایتکار جمهوری اسلامی است.


وی پیشتر در مصاحبه‌ای با اعتراف به دست داشتن در کشتار آبان ٩٨، درباره برگزاری دادگاه این جنایت گفته بود: "یکی از آن‌هایی که شلیک کرد، من بودم، حالا چه کسی می‌خواهد ما را محاکمه کند؟"

Share: 

مدیرکل بهزیستی استان تهران: در فصل زمستان حدود ۲۰۰۰ کودک در متروها کار می‌کنند


 

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه در فصل زمستان حدود ۲۰۰۰ کودک در متروها کار می‌کنند، بیان کرد: “در زمستان کودکان کار از خیابان به بازارچه‌ها، مترو و ... تغییر مکان می‌دهند. ساماندهی کودکان کار و زباله گرد مسئله قانونگذار است و می‌طلبد قانونگذار و مجری قانون با یگدیگر به طور هماهنگ این مسئله را برطرف کنند".



سروش رحمانی کولبر ۱۵ ساله بدلیل کشتن حیوانهایش توسط هنگ مرزی خودکشی کرد



کانون حقوق بشری نه به زندان - نه به اعدام، روز چهارشنبه ۲۶ آبان یک نوجوان کولبر ۱۵ ساله بنام سروش رحمانی اهل روستای هانی گرمله نوسود بعد از اینکه هنگ مرزی دامهایش را کشت، با حلق آویز کردن خونش به زندگی خود پایان داد. 



خانواده سروش بدلیل فقر و بدهکاری منزلشان در گرو بانک بوده و از آنجا که پدر سروش سرطان داشته، سروش چندی پیش برای کمک به خانواده اش چند راس قاطر را قرض گرفته و در مرز نوسود مشغول کولبری بود.


چند روز پیش هنگ مرزی قاطرهای سروش را به رگبار بست و کشتند.