Mahajran Irany

Mahajran Irany

personal blog
Mahajran Irany

Mahajran Irany

personal blog

آغاز بازگشت ایرانیان به کشورشان

با گسترش کرونا در جهان ، مقامات ایرانی شروع به بازگشت ایرانیان مقیم خارج از کشور کردند .

ایرانیان مقیم هند :

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی: هشتمین پرواز امداد جمهوری اسلامی ایران عصر امروز با 190 نفر اتباع ایرانی، بمبئ هندوستان را به مقصد تهران ترک کرد.


به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، مرتضی دهقان افزود:

نظر به گسترش ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌های شدید در هندوستان 190 نفر از هموطنان ایرانی که به منظور گردشگری، تحصیلی و تجارت در هند به سر می‌بردند

و با قطع پرواز‌ها برای بازگشت به میهن اسلامی دچار مشکل شده بودند با یک فروند هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ساعت 19:30 عصر امروز به کشور باز خواهند گشت.

هشتمین پرواز بازگشت مسافران ایرانی از هند

ایرانیان ایتالیا واسپانیا

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ضمن اشاره به تعویق در سفرهای بازگشت ایرانیان و دانشجویان خارج از کشور، گفت:

متاسفانه به دلیل آن چه که عدم پایبندی به تعهدات مسافران در کشور اول قلمداد می‌شود و برای آن که خط کنترل بیماری را در کشور از دست ندهیم تا اطلاع بعدی این سفرها به تعویق افتاده است.

روند اخراج ۱۴ دانشجوی ایرانی از مجارستان از امروز آغاز می‌شود

مقام‌های مجارستان می‌گویند ۱۱ دانشجوی ایرانی امروز پنجشنبه به ایران بازگردانده خواهند شد و سه دانشجوی دیگر ایرانی نیز هفته دیگر از این کشور اخراج می‌شوند.

مجارستان این دانشجویان ایرانی را متهم کرده است که رفتاری «ضداجتماعی و خشونت‌بار» در دوران قرنطینه در بیمارستانی در بوداپست از خود نشان داده‌اند.

۴۰ دانشجوی ایرانی برای قرنطینه به بیمارستان شهر بوداپست منتقل شده بودند و محل قرنطینه اتاق‌هایی‌ سه، چهار یا شش‌تخته و با کمترین فاصله بوده است.

https://t.me/mohajranir/509

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد