Mahajran Irany

Mahajran Irany

personal blog
Mahajran Irany

Mahajran Irany

personal blog

روحانی: در کشور همه چیز به وفور است

حسن روحانی، با رد کمبودهای زیرساختی کشور طی بحران کرونا گفت در حالی که در کشورهای پیشرفته اروپایی وسایل بهداشتی و مواد غذایی پیدا نمی‌شد،‌ در ایران همه چیز «به وفور» بوده و هنوز هم هست.

جناب روحانی! همه چیز به وفور هست؟ اما قیمت‌ها چه؟‌ در طول این ۴۱ سال هرگز با چنین گرانی افسار گسیخته‌ای مواجه نبوده‌ایم.

روحانی دوشنبه ۲۷ مرداد در جمع مدیران صداوسیمای جمهوری اسلامی درباره مساله عدم پذیرش بیماران کرونا در مراکز درمانی گفت: «در موج دوم که برخی رسانه‌ها می‌گفتند بیمارستان فلان شهر بیمار کرونایی را قبول نکرد،‌ من بلافاصله تماس می‌گرفتم و می‌دیدم دروغ است.»

جناب روحانی! بیمارستان‌ها، بیماران را به خانه برمی‌گردانند و آنها با نسخه‌ای در دست آواره‌ی داروخانه‌های شهرها می‌شوند اما دارو فقط در بیمارستان‌های ویژه‌ی کرونا پخش می‌شود. بیماران چه کنند؟! نه بستری و نه دارو؟!

روحانی در بخش دیگری از اظهاراتش به انتقادات صداوسیما از دولت اشاره کرد و خطاب به رییس این رسانه گفت: «غیر از دولت نمی‌توانید کسی دیگر را نقد کنید.»

وی افزود: «اگر قوا و دستگاه‌های دیگر و نیروهای مسلح را بخواهید نقد کنید،‌ سخت است،‌ نمی‌توانید.» رییس‌جمهور ایران این رسانه را «صدای نظام و سیمای نظام» خواند.

سرانجام رئیس جمهور به میلیتاریسم و استبداد ناشی از آن اعتراف کرد، هر چند خود وی نیز در ممنوع کردن هر نوع انتقادی، ید طولایی دارد؛ همین چند روز پیش گفت که هر صدایی که بخواهد به خاطر کرونا، عزاداری را تعطیل کند، آن را خاموش خواهیم کرد.

محاکمه مسئولان ناکارآمد

همه در انتظار مجازات وزیر ورزش و مقصران قرارداد ویلموتس

نهاد‌های نظارتی و بازرسی مدتیست روی این قرارداد کارشان را آغاز کرده‌اند تا با روشن شدن موضوع با مقصران و متخلفان برخورد کنند مسئله مشخص اینست حق فوتبال ایران خواهد بود که عوامل جریمه 170 میلیارد تومانی را بشناسد افرادی احتمالا طبق یک برنامه مشخص «یک مبلغ مشخص» را در قرارداد ویلموتس آورده‌اند و یا اینکه از روی ناآگاهی و بی‌سوادی مرتکب این اشتباه بزرگ شده‌اند تفاوت این دو خیلی مهم است و باید حتما مشخص شود مسئله مهم دیگر اینست انتظار میرود در روند رسیدگی به این پرونده با مقصران بصورت علنی و با اشد مجازات برخورد شود تا ویلموتس و پرونده‌اش درس عبرتی برای دیگران باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد