Mahajran Irany

Mahajran Irany

personal blog
Mahajran Irany

Mahajran Irany

personal blog

سرخط خبرها امروز ایران وجهان

مشخص نیست ترامپ بتواند «مکانیسم ماشه» را فعال کند ، اقدام آمریکا در فعال‌کردن مکانیسم ماشه، تقابل جدیدی را در شورای امنیت سازمان ملل ایجاد خواهد کرد.

اخبار اجتماعی:

کارگران پالایشگاه‌های گاز و پتروشیمی و نیروگاه‌های برق نوزدهمین روز اعتصاب خود را در ۵۴کانون اعتصاب در ۱۲استان از جمله اصفهان، اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، سیستان و بلوچستان، مرکزی و هرمزگان پشت سر گذاشتند.

آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی سراسر کشور بار دیگر با برپایی تجمع مقابل مجلس رژیم خواستار توجه مقامات به مشکلات خود شدند.آنها خواستار جذب در ساختار آموزشی کشور هستند.

کارگران هپکو در اراک هیجدهمین روز تجمع اعتراضی خود را در محوطه شرکت برگزار کردند.

کارگران هپکو نسبت به بلاتکلیفی سهامدار این شرکت و عدم پاسخگویی مدیرعامل به مطالبات کارگران، اعتراض دارند.

پاسدار قالیباف در جنگ گرگها خطاب به باند مقابل: هرگاه حاکمان و کارگزاران مردم به دشمن اعتماد کردند مردم متضرر شدند و منابع ما به‌تاراج رفته است و امنیت کشور به‌خطر افتاده و ملت ما تحقیر شده است.

۱۱۴ عضو مجلس ارتجاع طی نامه‌ای به سران سه‌قوه نظام خواستار عزل زنگنه وزیر نفت کابینه روحانی شدند.

سرخط خبرها – اخبار بین‌المللی‌:

ایالات متحده آمریکا مبلغ ۲۰۴ میلیون دلار به کمک‌های بشردوستانه عراق اضافه کرد.

قیام‌کنندگان عراقی در ناصریه دفتر حزب‌الدعوه نوری مالکی را به آتش کشیدند. این اقدام بعد از آن صورت گرفت که نوری مالکی در مصاحبه‌ای با توهین به قیام‌کنندگان در ناصریه آنها را مخرب، هرج و مرج طلب و خارج از قانون توصیف کرده و گفته بود باید آنها را کشت و سرکوب کرد.

سایت تلگراف لندن روز ۲۹مرداد طی مقاله‌ای در ارتباط با حکم دادگاه لاهه در مورد ترور رفیق حریری نوشت: در لبنان، سوریه، عراق، یمن و غزه هر جا در خاورمیانه اختلاف و ناآرامی هست همواره به نفوذ شرورانه رژیم ایران برمی‌گردد.

شیخ عبدالطیف دریان، مفتی اعظم لبنان، روز چهارشنبه ۲۹مرداد به فراخوانها برای انتخابات زودرس پارلمانی و تحقیقات بین‌المللی برای انفجار بندر بیروت پیوست.

علاوه بر لیتوانی، دیگر کشور‌های جهان از جمله آلمان، انگلیس، کوزوو، آرژانتین، کلمبیا، هندوراس و پارا‌گوئه نیز فعالیت حزب الله را ممنوع اعلام کرده‌اند

نیویورک تایمز | مشخص نیست ترامپ بتواند «مکانیسم ماشه» را فعال کند

اقدام آمریکا در فعال‌کردن مکانیسم ماشه، تقابل جدیدی را در شورای امنیت سازمان ملل ایجاد خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد