Mahajran Irany

Mahajran Irany

personal blog
Mahajran Irany

Mahajran Irany

personal blog

کرونا ویروس نیست! کرونا سالهاست که با ما زندگی میکند!

کرونا، همان “سمی” ست که برخی کشاورزا به گوجه و خیارسبز و بادمجان می دهی تا زود رشد کند و سریع به بازار برسد و سودش را به جیب بزنی به قیمت مبتلا شدن هزاران هموطن به سرطان های معده و خون و …

کرونا، همان ذرت های آلوده ایست که نمیدانم چه مقدار از آن در گمرک باقی مانده ولی حتم دارم دیر یا زود همه اش در خوراک دام ها به شیر تبدیل شده یا میشود و به کام فرزندان من و شما سرازیر می گردد یا به شکل پفک صدای قتل و عام مردم بیگناه را زیر دندان هایشان می شنوی و البته وزارت بهداشت تکذیب میکند!

کرونا خانه ایست که دیروز 200 میلیون تومان بود و امروز 800 میلیون تومان.

کرونا، گوشت کیلویی 120 هزار تومانی ست که نه من می توانم بخرمش و نه تو!

کرونا، ایران خودرو و سایپا هستند که با تولیدات بی کیفیت شان روزانه هزاران نفر را قتل و عام میکنند و صدالبته از دولت تسهیلات با سود اندک دریافت می کنند.

کرونا دلالی ست که برای پیش ثبت نام پراید و پژو در سایت ایران خودرو و سایپا 10 میلیون تومان می گیرد. چرا؟چون او می داند چگونه ثبت نام کند و تو نمی دانی و نباید هم بدانی.

کرونا ویروس نیست! کرونا سالهاست که با ما زندگی میکند!
کرونا ویروس نیست! کرونا سالهاست که با ما زندگی میکند!

کرونا همان بسته ی معیشتی ست که نه شامل من شد و نه تو؛ در حالی که هیچکداممان نه خانه ی شخصی داریم و نه درامدی ابرومندانه، ولی وزارت رفاه وام هایمان را هم جزء درآمد و پس اندازمان محسوب میکند و می گوید از 85 درصد مردم ثروتمندتریم!!!!

کرونای واقعی احتکار و گرانفروش “ماسک” توسط داروخانه ها و بسیاری از مردم نادان است!!!!

کرونای واقعی، خرافات و دروغ و تزویر و ریاست که در جان همه ما ریشه دارد و با شست و شو با آب هفت دریا و ژل ضدعفونی کننده هم پاک نمی شود.

کرونای واقعی غم و اندوه و ناامیدی ست که ذهن و فکر و زندگی مان را در هم پیچیده

این کرونا هم مثل سارس و تب کریمه ی کنگو و آنفلوانزای مرغی و خوکی و گاوی رد میشود و میرود اما کروناهایی “ملی” همچنان قربانی میگیرند. آرام و بی صدا

کرونایی که می گویند، مبارک است! حداقل از مرگ تدریجی کروناهای داخلی، نجاتمان می دهد. مرگ یک بار و شیون هم یکبار!! کرونا، فقط ویروس نیست؛ “هر چیزی و هرکسی که آرامش من و شما را بگیرد، کرونا ست”

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد