Mahajran Irany

Mahajran Irany

personal blog
Mahajran Irany

Mahajran Irany

personal blog

دستگیری یک روحانی مسجد در وان به جرم آزار جنسی کودک

روحانی مسجدی در منطقه گواش از توابع وان ترکیه، به جرم آزار جنسی دختربچه 9 ساله دستگیر شد.

این روحانی 36 ساله، به مدت 6 سال مسئولیت مسجد مذکور را بر عهده داشت.

دختر بچه 9 ساله که برای گرفتن کتاب به مسجد رفته بود، در توضیح ماجرا گفته است: به همراه 3 نفر از دوستان و برادرم به مسجد رفتیم. این روحانی بقیه را بیرون کرد و دست مرا گرفت و به طبقه بالا برد.

وی افزود:

از من خواست شلوارم را دربیاورم اما من مخالفت کردم و او به زور این کار را کرد و با دست مرا لمس کرد. اما من دستش را گاز گرفتم، به سرش ضربه زدم و فرار کردم.

مادر این دختربچه نیز گفت:

دخترم را در حالی که قایم شده و با ترس جلوی دهانش را گرفته بود پیدا کردم و وقتی دلیلش را پرسیدم، با ترس گفت که من نخواستم او این کار را کرد.

روحانی مذکور به جرم آزار جنسی کودک، روانه زندان شد.

https://t.me/mohajranir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد