Mahajran Irany

Mahajran Irany

personal blog
Mahajran Irany

Mahajran Irany

personal blog

وحشت در خانواده اردوغان ... تحریم های آمریکا در حال نزدیک شدن است و دلیل آن "زراب" است

رجب طیب اردوغان ، رئیس جمهور ترکیه از تحقیقات احتمالی آمریکا در مورد رابطه او و خانواده اش با یک تاجر ایرانی در اضطراب است.

طبق وب سایت "نوردیک مانیتور" سوئد ، اردوغان نگران تحقیقات احتمالی آمریکا در مورد ارتباطات و اعضای خانواده اش با رضا زراب ، تاجر طلای ایرانی است که در طرح پولشویی به مقامات ترکیه رشوه داده تا از تحریم های آمریکا علیه تهران جلوگیری کند.

به گفته منابع ترکی ، اردوغان که تاکنون توانسته این پرونده را مهار کرده و از رسیدن آن به همسرش آمنه ، پسرش بلال و دامادش برات آلبایراک جلوگیری کند ، همچنان نگران عدم پاسخ دولت جدید آمریکا است.

الرئیس الترکی رجب طیب أردوغان وزوجته أمینة- رویترز

زراب  که توسط دادستان های فدرال آمریکا به اتهام کلاهبرداری ، پولشویی و نقض تحریم ها علیه ایران متهم شد ، بعداً شاهد شد و شوهر اردوغان را در معرض افشا قرار داد که وی اسنادی را تأیید می کند که چگونه میلیون ها دلار را به خیریه ای که توسط همسر اردوغان ارسال می شود ، تأیید می کند.


وکیل زراب  ، بنیامین برافمن ، هنگامی که در 19 مه 2016 گفت ، موضوع را فاش کرد و تأیید کرد که نماینده او خیرخواه است و در مجموع مبلغ 4.6 میلیون دلار به یک موسسه خیریه که توسط بانوی اول در ترکیه تاسیس شده بود ، کمک کرد.
اما مشکل اصلی این است که این موسسه خیریه هرگز در مورد آن کمک ها در پرونده های درآمد خود صحبت نمی کند.

شاید این همان چیزی است که احتمالاً داده می شود کمک های بازرگان ایرانی رشوه برای کمک به او برای استفاده از بانک های ترکیه در عملیات پولشویی

خانواده اردوغان از ترس قرار گرفتن در معرض ، وب سایت خیریه را به سرعت بسته و محتوایی را که فکر می کردند به آن آسیب می رساند ، حذف کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد