Mahajran Irany

Mahajran Irany

personal blog
Mahajran Irany

Mahajran Irany

personal blog

177 بیمار دیگر فوت کردند. و کارشناسان تأیید می کنند که واکسن کرونا سریعتر خرید می شود

طبق آخرین آمار رسمی صادر شده از سوی وزارت بهداشت ، 177 نفر طی 24 ساعت گذشته به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند و در نتیجه تعداد کل مرگ کرونا در ایران به 53 هزار و 625 نفر رسیده است.

براساس گزارش سیما سادات لری ، سخنگوی رسمی وزارت بهداشت ، روز یکشنبه ، 20 دسامبر ، در این مدت ، 6312 بیمار جدید مبتلا به بیماری کرونا در ایران شناسایی شده و تعداد کل بیماران کرونا در ایران ، طبق آمار رسمی ، به 1 ، 158،000 تعداد آنها 384 نفر بود.

بر اساس گزارشی که امروز توسط سخنگوی وزارت بهداشت ایران صادر شده است ، 5563 بیمار مبتلا به بیماری کرونا در شرایط بحرانی قرار دارند

صحت آماری که وزارت بهداشت ایران اعلام کرده است همیشه مورد سوال جدی بوده است. پیش از این ، محمدرضا ظفرقندی ، رئیس انجمن پزشکی ایران ، تعداد کشته شدگان در کشور را "حداقل سه بار" توسط وزارت بهداشت توصیف کرده بود.

عنصر زمان برای مقابله با کرونا

آقای ظفر قندی امروز در پیامی به سعید نمکی ، وزیر بهداشت ایران ، بر اهمیت "عنصر زمان برای مبارزه با بیماری کرونا" تأکید کرد و بر لزوم خرید فوری واکسن کرونا تأکید کرد.

محمدرضا هاشمیان ، متخصص مراقبت های ویژه در بیمارستان مسیح دانشوری ، در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا ، آماده سازی و تزریق واکسن کرونا را برای ایمن سازی کادر پزشکی و مردم به عنوان "یک نیاز عمومی" توصیف کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد